Veel gestelde vragen:

Vraag 1: Is er garantie op de artikelen?
Ja, al onze artikelen zijn nieuw en beschikken over de wettelijke garantie.

Vraag 2: Zijn de prijzen inclusief BTW?
Ja, de prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW.

Vraag 3: Zijn de prijzen inclusief levering?
Ja de prijzen op de website zijn inclusief de levering tot aan de deur dit zowel voor België als Nederland.

Vraag 4: Zijn er onderdelen beschikbaar?
Ja, wij beschikken over een grote voorraad aan onderdelen.

Vraag 5: Ik heb een bestelling geplaatst, wat nu?
Kleine bestellingen tot 10kg worden via taxipost verzonden en zal door de koerier aan de deur gebracht worden, bent u op het moment van aanbieding niet thuis, zal een bericht achtergelaten worden en kan u het pakket op het postkantoor zelf afhalen.
Grotere bestellingen worden geleverd op een pallet. De transportfirma zal met u telefonisch contact opnemen wanneer de goederen worden geleverd. Bij de levering zal de chauffeur de goederen zo dicht als mogelijk bij de deur afzetten. Voorzie naargelang de bestelling voldoende mankracht om deze zelf binnen te dragen.

Vraag 6: Hoe kan ik betalen?
Bij een levering kan de betaling gebeuren via, vooraf overmaken, met een creditcard, via Ideal of mister cash of met meerprijs van 20€ administratiekosten onder rembours. De betaling via rembours is enkel mogelijk in GEPASTE contanten (niet mogelijk met cheque).
Indien u de goederen zelf wenst af te halen, kan de betaling terplekke worden voldaan via creditcard, Ideal of Bancontact of in contanten.

Vraag 7: Wat is de leveringstijd?
Op onze webwinkel staat bij ieder artikel de leveringstijd. Indien er 1 week staat wil zeggen dat de goederen voorradig zijn. Voor goederen die niet op voorraad zijn, staat de vermoedelijke week wanneer deze op voorraad komen, vermeld. Goederen die niet voorradig zijn kunnen al op voorhand besteld worden, dit geeft u de zekerheid dat bepaalde goedlopende artikelen niet al uitverkocht zijn voor deze terug op voorraad zijn.

Vraag 8: Ik wens mijn bestelling zelf af te halen, wat moet ik doen?
Nadat u de bestelling afgerond heeft, ontvangt u via e-mail of via telefoon een bericht dat uw artikel klaar ligt om af te halen. Nadat u de bevestiging ontvangen heeft kan u de bestelling in ons magazijn te 2990 Wuustwezel, Kalmthoutsesteenweg 197 van maandag tot donderdag van 10u00 tot 16u30 afhalen. Vrijdag van 10u00 tot 13U30 en zaterdag tussen 10u00 en 12u30  is eveneens mogelijk doch uitsluitend op afspraak.

 

Vraag 9: Ik wens meerdere artikelen te bestellen, krijg ik een extra korting?
IIndien u meerdere artikelen samen besteld krijgt u automatisch  een korting van €10.00,- per ieder bijkomend besteld artikel. Bij grotere projecten,  gelieve een offerte aan te vragen.

Vraag 10: Ik weet niet hoeveel vermogen ik nodig heb voor mijn verwarming.
Nadat wij de nodige informatie van u ontvangen hebben zullen wij de vermogensberekening uitvoeren en u een gepaste offerte aanbieden.

Vraag 11: Ik ben op zoek naar een bepaald artikel maar vindt het niet op de website.
Online-Sanitair BVBA beschikt over een gamma van meer dan 35000 artikelen en kan die niet allen op de site plaatsen. E-mail ons op
info@online-sanitair.com welk artikel u zoekt, en zullen wij u een aangepaste offerte bezorgen.

Vraag 12: Beschikken jullie over een toonzaal?
Momenteel beschikken wij over een bescheiden showroom in ons magazijn te Wuustwezel om U in de mogelijkheid te stellen de kwaliteit van onze producten te bekijken en te voelen. Contacteer ons of het gewenste artikel of een gelijkaardige uitgestald staat.

Vraag 13: Ik ben handelaar, installateur of reseller, kan ik korting krijgen?
Installateurs, resellers en handelaars actief in de branche en die in het bezit zijn van een geldig BTW nummer kunnen een business-account aanvragen. Om een Business-account te ontvangen, dienen wij volgende zaken te ontvangen: Bedrijfsnaam en adres, BTW nummer, Naam en Voornaam Zaakvoerder of afgevaardigde, een telefoonnummer waarop het bedrijf bereikbaar is en het e-mailadres van het bedrijf ( geen Hotmail, Gmail MSN). Na inloggen in het Business account kan u de netto prijzen raadplegen.

Vraag 14: Er is een probleem met mijn bestelling, wat moet ik doen?
Wanneer er zich een probleem voordoet met een bestelling zal Online-Sanitair BVBA al het nodige ondernemen om het probleem op te lossen.  Klik op de link "SERVICEAANVRAAG" die u onderaan  op onze hompage terugvindt en vul alle vereiste velden in. Beschrijf het probleem zo gedetailleerd mogelijk en voeg duidelijke afbeeldingen toe.
 Ons technisch team zal aan de hand van de verkregen informatie nakijken wat er dient ondernomen te worden om het probleem te verhelpen.

 Vraag 15: Ik wil mijn bestelling herroepen, wat moet ik doen?
Wanneer u een product aankoopt op www.online-sanitair.com of www.online-sanitairkopen.nl kunt u als consument, vanaf de levering gedurende 14 dagen afstand doen van uw aankoop. Opgelet, Het herroepingsrecht is niet van toepassing  op aankopen die binnen een handels-, bedrijfs-, ambachts- of beroepsactiviteit vallen noch aankopen door rechtspersonen.

Raadpleeg voor meer informatie onze algemene voorwaarden.